Regulamin usług turystycznych

Drogi Kliencie,

bardzo prosimy o zapoznanie się z treścią naszego regulaminu udziału w usługach. Tutaj znajdziesz informacje m.in. dotyczącą anulacji rezerwacji.

Dziękujemy!

 

REGULAMIN UDZIAŁU W USŁUDZE TURYSTYCZNEJ

1. ODWOŁYWANIE REZERWACJI:

Anulacja rezerwacji na usługi do Auschwitz i Wieliczki: 

  • do 24 godzin przed rozpoczęciem usługi - pełny zwrot kosztów
  • poniżej 24 godzin - brak zwrotu

Anulacja rezerwacji na inne usługi regularne:

  • do 1 godziny usługi przed rozpoczęciem - pełny zwrot kosztów
  • poniżej 1 godziny - brak zwrotu

Anulacja rezerwacji grupy powyżej 15 osób:

  • do 48 godzin - pełny zwrot kosztów
  • poniżej 48 godzin - brak zwrotu

Anulacja rezerwacji na usługi prywatne: 

  • brak zwrotu

BILETY:

  • nie podlegają zwrotowi

 Anulacja jest możliwa poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z Działem Obsługi Klienta

2. ZNIŻKI:

Aby otrzymać zniżkę należy okazać dokument potwierdzający wiek (studenci powinni okazać ważną legitymację studencką)

3. ZASADY DOTYCZĄCE KLIENTA - BILETY: 

  • prosimy o stosowanie się do regulaminów Muzeów,
  • maksymalny rozmiar plecaków lub torebek wnoszonych na teren Muzeum nie może przekraczać wymiarów: 30x20x10 cm (format A4) - prosimy o korzystanie z szatni muzealnych
  • Prosimy o okazanie vouchera przed wycieczką ( w przypadku biletów do Muzeów prosimy o WYDRUKOWANIE vouchera i okazania go w kasie Muzeum)

4. ZASADY DOTYCZĄCE KLIENTA - WYCIECZKI:

  • prosimy o pojawienie się na miejscu odbioru minimum 5 minut przed czasem,
  • może wystąpić opóźnienie do 20 minut spowodowane warunkami na drodze,
  • prosimy o przygotowanie się na różne warunki pogodowe,
  • prosimy o stosowanie się do wskazówek przewodnika,
  • udział w regularnych wycieczkach może być utrudniony dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta 
  • prosimy o informację dotyczącą wieku dzieci, celem przygotowania przez nas odpowiedniego fotelika