Konsultant Helpdesk
Discover Cracow - 9 lat temu zrealizowaliśmy pierwszą wycieczkę. Należymy do liderów lokalnego rynku turystycznego w Krakowie. Organizujemy czas gościom przybywającym do Krakowa i kochamy to co robimy, dlatego zależy nam, aby praca u nas była dla Ciebie przyjemnością.
Cel stanowiska: Będziesz odpowiedzialny za sprawny kontakt telefoniczny i mailowy z turystami z całego świata - udzielanie wyczerpujących informacji na temat organizowanych przez nas wycieczek. Do Twoich zadań należeć będzie także wprowadzanie rezerwacji do wewnętrznego systemu oraz bieżąca współpraca z innymi działami w firmie zapewniającymi sprawną obsługę wyjazdów na nasze usługi.
Obowiązki
- Bieżący kontakt telefoniczny z zagranicznymi turystami
- Systematyczne sprawdzanie i odpowiadanie na wiadomości e-mail
- Wprowadzanie rezerwacji na usługi turystyczne do wewnętrznego systemu
Wymagania
- Świetnie porozumiewasz się w języku angielskim
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta
- Jesteś dyspozycyjny do pracy w pełnym wymiarze godzin także w weekendy
Co oferujemy
- Wynagrodzenie w wysokości 17,85 zł netto/h
- Możliwość praktycznego ćwiczenia języka angielskiego w rozmowie z turystami z całego świata (kontakt telefoniczny oraz mailowy)
- Uczestnictwo w wycieczkach lokalnych jako element wdrożenia do pracy i poznania naszych produktów
- Realne perspektywy awansu w strukturach firmy i rozwoju na stanowisku